Zarada na Internetu

ponedjeljak, 6. rujna 2010.

Nekoliko informacija o stanu

Stan ima 47 m2,nalazi se na 2.katu trokatnice i sastoji se od dvije sobe,kuhinje,kupaone i WC-a,špajze i hodnika.
U stanu je kupaonica već bila renovirana ali to je bilo tako loše napravljeno i zafušareno da smo odlučili je kasnije barem doraditi i popraviti; barem onaj dio što se dao ispraviti.Dobra strana je bila ta što je onaj prljavi dio posla (nove cijevi,sanitarije,struja..) već bio obavljen u kupaonici pa o tome nismo morali razbijati glavu.

Na samom početku ovog bloga važno je istaknuti kako ja kao glavni akter ove "akcije" nisam imao dana iskustva u tome.Reći ću samo da do tada nisam zid opiturao,a kamo li promijenio utičnicu ili šalter na zidu,štemao,dizajnirao...,a ni moja žena.Ukratko,dva nadobudna diletanata koji nisu bili svjesni u što se upuštaju!

Da bi stvar bila bolja,u to doba (siječanj 2006.godine) ostao sam bez posla,moja buduća supruga nije radila i bila je trudna!Ukratko,trebali smo nešto hitno poduzeti u vezi stana jer termin poroda je bio srpanj 06.,a do tada je trebalo sve biti renovirano i napravljeno.Naravno,usporedo sa tim tražio sam i posao što je bio dodatni stres jer nema posla-nema love-nema sređenog stana!Na sreću,ne zadugo sam našao posao ali nije bio bog-zna-kako plaćen tako da smo morali paziti na svaku kunu.

I tako,odluka je pala!Ja ću SAM veći dio posla obaviti,a ono što ne budem mogao (čitaj:znao),zvati ću majstore i platiti uslugu.

Nema komentara:

Objavi komentar